Film från igår

Här kommer film från igår! 
Väljer att bara publicera den från 120.
Det var absolut inget fel på rundan i 115. Vi var dubbelt felfria och placerade. Men känslan jag hade var inget vidare och jag var alldeles för stressad själv, så vill helst inte tänka mer på den ritten utan istället fokusera på det som stämde i 120n så självförtroendet förbättras lite tills nästa tävling!!
 
I alla fall. Man ser tydligt problemet på hinder nummer 1. Lupol blir spänd och går inte fram tillräckligt för skänkeln och hoppar därför av lite för stort.
Sedan går 2 och 3 hyffsat bra. Fortfarande att han är spänd och står emot men annars helt okej. Nummer 4 är samma problem som på första hindret. Vi ligger stort och jag går på med både ben och spö för att få en reaktion. Ville hellre ta ett nedslag än att han ska stå emot, så hade lite tur där i och med att han var i bommen...
Därefter släppte det och vi kom till ridning, man ser stor skillnad på allt och helt plötsligt får vi trångt på distanserna istället mot tidigare där jag fått gå på och driva som en galning för att räcka fram!
 
 
Och ni får ursäkta det fula spöet. Haha. Jag råkade visst glömma det här hemma så lånade ett där på ridskolan. Och detta limegröna var det vackraste dom hade ;)
 
 

Kommentarer
linnea

Verkligen skillnad efter 4an, mkt mer avslappnade språng! Kuuul:D

Svar: Ja, kändes verkligen stor skillnad också!! :D
Henny Vinlöf

2013-03-25 @ 19:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON