Fredag

God kväll på er!
 
Sitter här och tar det lugnt! Försöker tina upp efter ett sjukt kallt, men ett väldigt bra, ridpass. Vad tänkte jag med när jag skippade långkalsongerna, de långa chapsen och den varmaste jackan? haha.
Inte vet jag, men man kan inte skylla på någon annan än mig själv... Eller kanske, för att det är fredag idag! Då brukar ju inte hjärnan fungera som den ska direkt...
 
 
 
Nehe, tänkte bara kika in och säga hej! 
Imorgon blir det en heldag i stallet först med lite träning och så. Sedan ska jag iväg på kvällen på tjejkväll! Kommer nog bli supertrevligt! :D
 
Hoppas ni får en superbra helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON