Kall dag...

Idag har jag frusit hela dagen, riktigt jobbigt faktiskt. haha
Började att frysa när jag släppte ut hästarna klockan 6, och därefter har det fortsatt.
 
Var ute några timmar på jobbet i världens blåst. Sedan hem och ut i stallet hela eftermiddagen!
Trodde jag skulle dö typ när vi var iväg på löshoppningen! haha. Mina ben bara värkte, usch fy vad det var kallt...
 
Men som tur är ligger jag under 2 duntäcken i sängen nu med massa varm choklad så snart ska det nog bli ändring på det!!
 
 
 
Löshoppningen gick i alla fall helt okej. Chicca skötte sig bra stundtals och mindre bra de andra stunderna! haha. Nej, men hon har ganska svårt att koncentrera sig på rätt saker... Men när hon väl gör det så funkar ju allt jättebra!! =)
Lirco skötte sig också helt okej!
 
Tyvärr fungerade inte kameran så bra, gissar på att den också strejkar på grund av kylan ;) haha, men fick ett klipp på vardera häst. Inte de bästa sprången men nåt för er att kolla på i alla fall!
Har ett bekymmer dock och det är att jag måste få liv i apparaten först... Wish me luck!
 
 
Nu ska jag kika på världscuphoppningen från igår, sjukt kul att både Roffe och Malin tog sig vidare till finalen!!
 
Malin Baruard Johnsson och Tornesch hoppade hela vägen till världscupfinal på söndagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON