Långhelg!

Woho, äntligen långhelg!
 
Har inget direkt planerat i helgen. Ska bara vara hemma, tror det kallas att vila ;)
Ska bli helt underbart i vilket fall! Sen blir det säkerligen att man hittar på något spontant ändå, men skönt att inte ha något på planeringen i alla fall...
 
 
 
Är inne nu och ska käka frukost!
Har varit ute hela morgonen och släppt ut hästarna. Har varit hi life där ute kan man säga då Recycle har fått komma ut i stor hage. Snacka om total lycka! Även Lupol och Cappellini har fått byta hage så de var lite på tårna de med, men de lugnar sig ganska snabbt... Recycle lär väl däremot hoppa och skutta i en vecka framåt av glädje!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON