Nytt jobb

Igår var det min sista dag på ridskolan, och redan idag är jag på plats på mitt nya jobb!
 
 
Har haft en jättebra tid på ridskolan och majoriteten verkar vara nöjda över mig jobb där, sen finns det såklart alltid några som tycker något annat. Men man kan ju inte vara alla till lags!
 
Nu däremot tar vi nya tag och jobbar heltid på dagis ett tag framöver! Känns ganska bra det med faktiskt, gillar personalen jättemycket där så det ska nog fungera bra tror jag allt.
 
 
 
Idag jobbar jag till halv tre, och det ska bli helt underbart att få komma hem lite tidigare på eftermiddagen efter jobbet för första gången sedan i augusti! Välkommen tillbaka till det normala livet ;)
 
 
Hoppas du får en superbra fredag! Vi hörs senare idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON