Nytt täcke

Var iväg och köpte ett nytt täcke förra veckan. 
Ett nytt, helt och rent täcke som är fodrat att ha när man åker iväg.
 
Hittade ett från Horseware. Det är Amigo som gjort en liten "budgetversion" och sina täcken, bra kvalité men till ett lite billigare pris, som heter Mio.
 
Jag tänkte att jag testar! I och med att det bara används när vi åker iväg behöver det ju inte vara den allra bästa kvalitén som det är på Amigos täcken. Och eftersom det är ett täcke från Horseware så vet man att det inte är något dåligt täcke!
 
 
Det fick invigas i söndags på tävlingen, och jag är jättenöjd med det!! Sitter hur bra som helst!
Så får nog bli att åka och köpa ett till så vi kan ha till 2 hästar när man åker iväg.
 

Kommentarer
Emelie

Japp, det skulle man :) Tack! Självförtroendet ska vara lite lagom bra :) haha!

2013-03-08 @ 19:19:33
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON