Onsdag

Okej, min "lugna" onsdag blev kanske inte riktigt som det var tänkt...
 
Trodde jag skulle vara inne från stallet vid sju och ha hela kvällen framför mig att inte göra någonting på!
Men icke sa nicke!
 
 
 
Tog mig i kragen och åkte ner till ridskolan för att hämta lite papper... Blev ståendes där en stund och prata med några och hälsa på alla hästarna, men väl hemma var det bara att sätta fart och jobba lite!
Så har suttit nu över en timma med att uppdatera en massa på hemsidan... Men nu så är det en massa uppdaterat igen! Skönt att komma ikapp sig lite där.
 
 
Annars har dagen varit bra! Red Eron och Lupol på åkern idag! Gick finfint även om Eron blev lite trött i slutet, men han behöver jobba och träna upp kondisen så det var nog bara bra ;)
 
 
Nu ska jag fixa klart det sista på hemsidan och därefter lägga in lite filmer som jag fick från Alicia häromdagen... Dags att sätta fart!

Kommentarer
Emelie

Men det var bra jobbat, haha! :D super att det blev ett datum mm om grönt kort! Men du, måste man anmäla sig? För tänk om det kommer mindre än fem personer haha...

2013-03-28 @ 09:57:05
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON