Tisdag

Goddag på er fina läsare!
 
Slutade tidigt idag så har fixat lite olika ärenden här på datorn nu... Betalat räkningar och sånt där roligt, svarat på lite mail...
Nu ska jag gå upp till stallet och börja mocka, sedan tänkte jag faktiskt försöka hinna med att städa lite i bilarna... De ser sådär roliga ut denna årstiden med blask på marken och dessutom med hästar som fäller! det är päls överallt typ... inte så fräscht!
 
 
Sedan ikväll blir det ridning av 3 hästar i ridhuset. Lupol, Chicca och Lirco är det som får åka iväg. Inget större planerat en massa trimning så det ska nog gå bra!
 
 
Nu ska jag sätta fart så jag hinner med allt planerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON