Tisdag

God kväll på er!
Ligger i sängen och kollar på tv nu och kopplar av efter denna dag.

Har gått ganska bra på jobbet faktiskt! Inget att klaga över mer än att mitt huvud inte riktigt har samarbetat med resten av kroppen vissa stunder haha.
Det är inte lätt alla gånger, särskilt inte när det snurrar för mycket i hjärnkontoret...


Aja. Nu ikväll har har ridit några stycken. Möttes av en färdig Lupol när jag kom hem från jobbet så det var bara att hoppa upp och rida iväg. Det kallas service! Tusen tack Alicia!!
Därefter åkte vi till ridhuset med Eron och Chicca. Båda gick riktigt bra idag, skönt med framsteg!

Nu ska jag sova tänkte jag. Skickar med en bild på hur jag möttes när jag kom hem innan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON