Tisdag

Även att denna dagen har bestått av väldigt många timmars jobb, och att jag nu är inne för första gången i huset sedan klockan 7 på morgonen om man bortser från en snabb kvällsmacka på en kvart efter jobbet, så har det varit en sjukt bra tisdag!

Den toppades med en uteritt på en timma i mörkret med favorithästarna och Alicia, där vi även galopperade på torra grusvägar för första gången i år! haha, jag hade leendet till öronen och Cappellini med för efter 5 galoppsprång så blev det luftsprång istället! haha, glad häst där ja =)
 
Den sista timman i stallet spenderades med lite putsning av tävlingsutrustningen, lika skönt att fixa det nu efter tävlingen så slipper man stå kvällen innan med gammal skit på lädret... Städade lite i sadelkammaren också!
 
 
 
Nu blir det en lugn kväll med lite greys, och imorgon får det nog bli sovmorgon till klockan halv åtta! Skönt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON