Torsdag

Nu är det torsdag och snart är det återigen helg! 
Blir dock ingen skillnad för min del för jag har nästan mer att göra om dagarna på helgen än på veckodagarna haha. Så blir ingen vila för mig inte! 
 
 
Slutade tidigt idag så kom hem för en stund sen. Har varit ute och skottat och betalat lite räkningar efter att jag kom hem så nu är jag redo att gå upp till stallet igen. 
Lupol ska ridas ut idag och Eron på hoppträning. De två små får vila så åker de till ridhuset imorgon! =)
 
 
Man längtar ju ganska mycket tills det ser ut såhär ute igen när man ska hämta in hästarna!
Bild från när Chicca och Eron gick på bete sommaren 2012.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON