Vilken helg!

Måste börja denna dag med att summera helgen som varit, en sjukt bra sådan dessutom!
Den har bestått av utgång med bästa Jönköpings-tjejerna, kalas, bio med syster, tävling och hockey!
Ja, man hinner med en hel del om man bara vill! 
 
Har i stort sett bara varit glada miner denna helgen. Tar med mig det resten av veckan!
 
 
 
 
 
Idag är det måndag igen, och jag startar igång med jobb från 8:00-18:30. 
Sista måndagen och sista veckan på ridskolan. Kommer sakna det men ändå skönt att komma därifrån. Kommer ju få mer tid till mina egna hästar och kunna satsa på dom istället! men jättetråkigt att lämna alla elever... får helt enkelt försöka hälsa på så ofta jag kan!
 
 
Hoppas ni haft en sjukt bra helg och att ni nu laddar upp inför en ny vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON