26 maj 2013

Hej på er!
 
 
Jag är hemskt ledsen för att uppdatering här inte är något vidare. Motivationen går hela tiden i vågor och nu är vi nere på botten någonstans känns det som...
 
 
Det som hänt sedan sist är inte mycket mer än jobb, häst och tävlingar.
Lupol var iväg på tävling i fredags som inte riktigt slutade som det var tänkt... En skadad häst då han slog till sig själv i ett språng i första klassen... 
Tycker det var riktigt tråkigt att han skadade sig, tanken var att vi skulle debutera 130 med lite bättre resultat än sådär!! Men men... Inget man kan göra åt och förhoppningsvis läker han snabbt så vi snart är ute på banan igen!
 
 
 
Något jag däremot kan glädja er med är att Eron idag har varit på sin livs första tävling och han skötte sig sååå bra!! :D sån stor guldstjärna till honom!
 
I 90cm var han felfri och i 1m hade vi ett ynkligt nedslag. Inte mycket att hänga upp sig på, för han var jätteduktig i vilket fall!! 
 

Kommentarer
Emelie

Bra! :) Kul! Grattis! :D Synd det där med Lupol, hoppas han frisknar till!

2013-05-26 @ 18:24:17
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON