Dagen med stort D

Då har vi landat efter denna dag, då vi har varit iväg på 3årstest med Chicca på Riddersberg.
 
 
Dagen har gått bra! Tyvärr visade hon väl inte upp sig till 100%, men vi fick ändå jättebra poäng och det ledde till ett hoppdiplom!! Helt otroligt och vi är verkligen jätteglada! :D 
Blev klass 1 på gångarterna, 2 poäng ifrån diplom där med.. Men fick 8,5 på galoppen så det var kul!!
 
 
Har väl inte riktigt insett hur "stort" detta är än. Jag är ju verkligen inte insatt i denna unghäst-världen ännu så blir lika förvånad när någon kommer fram och gratulerar och den är nästan gladare än jag själv! haha. Men det är såklart jätteroligt!
 
Chicca skötte sig för övrigt superbra så hon får en guldstjärna i kanten!
 
 
Har filmer från allting så ska försöka fixa lite med det imorgon...

Kommentarer
Hanne

Grattis!!! kul att det gick så bra! Är heller inte så insatt i allt det där med unghästar, hingstar och avel, men börjar ändå lära mig mer, så inser ju att det är rätt stort ändå! Gud vad roligt! Hoppas det håller i sig!

2013-05-22 @ 16:13:01
URL: http://hannemattsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON