Effektiv eftermiddag.

Älskar känslan på kvällen efter eftermiddagens aktiviteter, och man bara sitter och njuter.
 
 
Hästarna idag var sååå fina, alla skötte sig utmärkt. Men bäst var dagen var Lupol!
Jag tror minsann vi har fått till den finaste traven någonsin idag under arbetet. Han var helt underbar att trimma med idag.
Finns det något bättre när man kommer på sig själv sitta och njuta i solnedgången med ett stort leende på läpparna? Vi är inne i ett sånt bra flow just nu, både han och jag känner oss trygga tillsammans och vi utvecklas verkligen båda två varje ridpass. Då får man ta vara på den tiden och njuta lite extra tycker jag ;)
 
När stallet var klart gav jag mig ut på en springtur, gött att avsluta dagen med att köra slut på sig själv också haha. Om man bara börjar få upp lite bättre flås snart också så blir det nog riktigt roligt att ge sig ut till slut.
 
 
 
Imorgon väntar en lång arbetsdag, har stängning så jobbar till 17:30. Väl hemma blir det att rida Eron och Lupol!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON