Eron 26 maj

Här kommer filmerna från Erons livs första tävling i söndags.
 
Första klassen 90 cm.
 
 
 
 
Andra klassen 1m. 
 
 
 
 
Japp jag vet att han rusar mot hindrena och det är inget jag har lärt honom, det är det enda vi tränar på just nu vill jag lova er men det är inte så lätt med en 4åring som tycker att hoppa är det roligaste som finns! haha. Härlig inställning har han i alla fall!
 
Ganska söt är han med i andra klassen när jag tycker vi ska trava längs med långsidan innan vi byter varv för att galoppera mot första hindret, och han blir vansinnig för att han inte får galoppera haha. Slänger med huvudet flera gånger och protesterar!

Kommentarer
Linnea

Asså sjukt bra jobb du har gjort med honom Henny, duktig du är!! :) och jag tycker han ser skitrolig ut att hoppa!! :D haha

Svar: Åhh, tack så mycket!! :D haha ja han är riktigt rolig att hoppa, i alla fall när han är på det humöret ;)
Henny Vinlöf

2013-05-30 @ 10:40:12
RyttarnaL

Sv; Tack så mycket! Roligt att andra också tycker att han ser fin ut :D

Eron såg riktigt fin ut, hoppas det fortsätter gå bra för er (och med alla andra hästar såklart!)

/RyttarnaL

2013-05-30 @ 14:17:46
URL: http://ryttarnaL.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON