Söndag

God dag på er!
 
Jag har nog haft världshistoriens lugnaste söndag idag, hur underbart som helst!! och fint väder har det dessutom varit, och då är det ju ännu bättre :D
 
Alicia var här idag på förmiddagen så då var vi ute på en tur i skogen med Lupol och Eron. De skötte sig bra idag också, och Lupol var riktigt glad när vi lät dom beta lite gräs på ett ställe på vägen hem. Sötplutten!
 
 
Sedan från lunch-tid tills nu har min farmor och farfar varit på besök och ätit mat och fikat lite, så det har varit en lugn och behaglig eftermiddag... 
 
 
Nu ska jag fixa lite pappersarbete bland hästpärmarna här hemma och invänta Emelie så vi kan åka med Chicca till ridhuset och träna på att ledas för hand en gång till...
 

Kommentarer
Tuuli Elmgren

Sv; Ett FEI sto :D

2013-05-12 @ 17:24:33
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/
Alicia♡

Fin blogg! Kolla gärna in min♥

2013-05-12 @ 17:38:23
URL: http://aliciabarkerastrom.blogg.se
Emelie

Men hur är han typ hemma då? Reagerar han på grejer också? Du kanske ska börja miljöträna honom lite då? Så han litar ännu mer på dig, så han inte spänner sig så mycket? :) Men det är inte kul att ha hästar som går klockrent heller, kul med utmaning ju!

Okej, bra! :D Allt jag kommenterar är inte illa menat eller "jag kan göra det bättre". Utan alla mina frågor är lite mer om hur du tänker, varför osv. Så från och med nu ska jag leta lite kritik, så blir det som lärdom till mig! :D Har ju inga erfarenheter på tävlingsbanan!

2013-05-12 @ 20:39:50
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON