Veckans planering

Måndag idag och ny vecka! 
Dagens planer ser ut som såhär:
 
Jag själv är ledig från jobb. Ska försöka städa lite här inne i huset och tvätta lite grann...
Hästarna ska ridas där Lupol ska gå lite lydnadshoppning och Eron ska också hoppas några språng. Recycle rids "vanligt" vilket innebär ca 25 min i skritt och trav. 
 
Det är väl ungefär så som planerna ser ut för idag! 
Eventuellt ska jag iväg och hämta foder också. Sen om det finns tid över kan man alltid måla lite, städa i stallet eller mocka i hagarna.. Det finns alltid saker att göra helt enkelt! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON