Bra helg!

Dålig uppdatering här det senaste. Dagarna har helt enkelt fyllts av annat!
 
I fredags efter jobbet åkte jag på träning med Eron för Svante Johansson. Mycket ridning på backen, men väldigt bra sådan, och Eron skötte sig väldigt bra. Kändes jättefin efter uppvärmningen och resten gick hur bra som helst!
 
I lördags skulle jag egentligen åkt på tävling, men efter många om och men blev det tyvärr inte så av lite olika anledningar. 
Som tur var fick jag istället plats på träningen för Svante denna dag också!
Eron denna dag igen och mera hoppning på schemat. Och som han hoppade!! Det måste vart en av våra absoluta bästa träningar under hela året, Svante var helt lyrisk och storgillade honom! Sååå kul att höra såklart, särskilt när man gjort precis allt jobb själv. 
 
 
 
På eftermiddagen blev det ridning av Recycle och Chicca. 
Recycle har tagit det lugnt hela veckan för att vila både huvud och kropp lite.. Men kändes superfin!! Lite väl pigg i början men efter en del travarbete blev hon jättefin till slut.
Chicca skötte sig också väldigt bra! Har börjat kräva "lite mer" av henne (om man kan säga så om en 3åring) den senaste tiden bara för att höja ribban en nivå till innan vilan.
 
 
Igår, söndag, var jag på Ullared med en kompis till mig. Jättemycket folk så kändes som om vi aldrig kom därifrån... 
Men fick med mig lite bra nödvändigheter hem i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON