Lördag

Hej på er!
 
Nu var det några dagar sen sist igen... Hittar liksom varken tid eller rätt motivation för att skriva här just nu. Hoppas det blir bättre med det snart!
 
 
Sen sist har det inte hänt så jättemycket.
Eron har gjort sitt sista ridpass innan sin välförtjänta vila. Han har skött sig utomordentligt verkligen denna lilla häst, så nu ska han ta det lite lugnare några veckor och växa både i huvud och kropp innan nästa års utmaningar väntar.
 
Recycle börjar också snart ta det lite lugnare. Gjorde sin sista träning i torsdags och det var himla skönt att avsluta på ett bra sätt efter våra motgångar de sista 2 veckorna. Hitta tillbaka till rätt ridning och känsla igen gav båda henne och mig bättre självförtroende. Hon ska ridas någon vecka till innan hon trappar ner i träning.
 
Chicca går likaså in i slutspurten nu. Någon vecka till i ridning innan vila väntar för hennes del. Hon sköter sig utomordentligt men har börjat växa igen så snart blir det helvila för henne några veckor. Det förtjänar hon!! =)
 
 
En bild på mig och den hästen som betytt mest för mig. Jag saknar dig så det gör ont! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON