Söndag

Söndag idag, och riktigt tråkigt söndagsväder! 
 
Har annars haft en grym start på november.  I fredags var det lugnt på jobbet, jobbade 8-14:15 så det var riktigt lyxigt!
På eftermiddagen blev det stallet och på kvällen åkte jag med Recycle till ridhuset och red lite. Gick kanoners!
 
 
Igår vilade allihop då jag fick hjälpa far att resa takstolar på hans garage. De var en man kort så då fick jag hoppa in. Inte mig emot, jag tycker det är rätt roligt att få hamra lite och känna sig händig! haha. 
 
 
 
På eftermiddagen åkte jag på hockey med en kompis och sen åkte jag till min arbetskamrat Frida i Vetlanda på kvällen. En supertrevlig kväll som slutade lite spontant på hotellet! Sjukt bra kväll i alla fall =)
 
 
 
Nu är jag hemma och ska äta lite lunch, sedan väntar 3 hästar som ska ridas i eftermiddag. Förhoppningsvis är Eron eller Recycle så pass torra med att jag hinner klippa någon av dom idag också. Vi får se vad som hinns med helt enkelt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON