Värk och medicin...

Hej på er! 
Ligger i skrivande stund i sängen och knaprar medicin... 

Har haft sån hemsk värk på högra sidan av halsen, med svullna mandlar.. 
Idag, efter 1,5 vecka, tog jag tummen ur och ringde vårdcentralen för att kanske få någon medicin som hjälper lite så jag blir pigg snart igen!
Så nu ligger jag här med 3 olika tabletter som ska tas 3 gånger om dagen.. Hoppas hoppas detta hjälper!! :)


Imorgon slutar jag tidigt så då ska Chicca och Recycle ridas på banan, ser fram emot två bra ridpass :)  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON