3 oktober 2013

God kväll på er!
 
Har inte riktigt hunnit med bloggen denna veckan.. Hade som tur var lite tidsinställda som dök upp här i början på veckan, men har inte hunnit logga in igen förrän idag då jag bokstavligen talat har jobbat häcken av mig...
 
Igår åkte jag hemifrån 8:30 och kom hem igen 21:30... Hmm, lagom lång dag på jobbet helt enkelt! ;)
Idag var det lite mer humant men då stod hästarna här hemma soch ville motioneras! Snabbt ut och rida efter jobbet och sedan åkte jag på hockey. Så himla kul att det äntligen har kommit igång igen!! 
 
 
 
Imorgon väntar jobb igen, min första "normala" dag igen efter 9 arbetsdagar med övertid haha. Fick gå över varje dag förra veckan, och alla dagar denna veckan också, på grund av sjuk personal...
Men imorgon väntar en rätt lugn dag och jag tänker inte jobba över något alls hade jag tänkt!

Kommentarer
fanny & Filippa-hästblogg

Fin blogg,planer för idag ? :D

2013-10-04 @ 06:53:27
URL: http://syrrornaenstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON