31 oktober 2013

Sista dagen i oktober idag, tiden går verkligen så himla fort...
Känns som oktober har gått så himla fort, den har regnat bort så att säga! ;) åh vad jag var rolig nu!
 
 
Dagen och gårdagen har bestått av uteritter och ridhusbesök...
Vår paddock är rätt blöt nu och vill inte rida i den just därför då det blir tungt för dom att gå där så ofta. Rider i den någon dag men när jag verkligen vill rida ett lite längre pass har det blivit ridhuset istället så de inte överanstränger sig...
Får bli ett besök i ridhuset imorgon med. Har inte bestämt helt vilka hästar som får åka med.. Recycle ska med sen får vi se om det blir Eron eller Chicca som får ta den andra platsen...
 
 
 
 

Kommentarer
Emelie

Hihi, eller hur!! :D

2013-11-02 @ 19:02:32
URL: http://lindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON