Collect

En häst som jag red en del under tiden jag var hos Erika Lickhammer var Collect. En lite mindre häst, söt som bara den och en riktigt gummiboll! =)
 
Förra året var han 5 och var en av Hollands bästa 5åringar.
I år är han 6 år gammal, men inte sämre för det!
 
Förra helgen var dom iväg i Italien på tävling där han var placerade i alla starter. 3a och 5a och till sist en vinst i 6års-touren. Vilken häst alltså!
 
 
Här är en video från tävlingen. Såå fina språng och hoppar med sådan lätthet!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON