Fredag

Då var det redan fredag igen och tiden går så sjukt fort!
 
Som ni kanske har märkt har bloggen legat lite lågt just nu. Har varken motivation eller några bra idéer att skriva om här så då får det istället bli en kort uppdatering om livet lite då och då så ni vet att jag lever =)
Känner inte att jag vill sluta blogga men det blir bara inte så intensivt framöver...
 
 
Denna veckan då?
Jobb hela veckan, har jobbat över mån-tors så det har blivit några timmar extra på jobbet denna veckan! haha. Men men, snart är förhoppningsvis all personal friska så jag kan återgå till mitt lyxschema på 70% igen! =)
 
Hästarna har funkat helt okej. Bättre i början av veckan, då kändes de superfina. 
Igår var det hoppträning och den var ingen höjdare. Jag hade en riktigt dålig uppladdning då jag låg vaken från 00:10 till ca 03:15 under natten och kunde inte somna om... Så efter enbart ca 3 timmars sömn, en lång dag på jobbet och infektion i kroppen gjorde att jag inte kunde prestera på topp vilket kändes av rätt rejält på hästarna...
Men vi lärde oss något igår också och får försöka hitta tillbaka till rätt ridning så snart som möjligt igen! En skopa självförtroende till ryttaren skulle nog göra gott så det blir lite lättare att hitta tillbaka till ridningen då "allt känns enkelt!" =)
Aja, träna, träna, träna så kanske till och med jag blir lite bättre snart... 
 
 
Dags att blicka framåt och en rolig helg väntar! 
Imorgon blir det uteritt för alla hästar i stallet och sedan på kvällen åker jag till Växjö på inflyttningsfest!! Kul!
Sedan på söndag är det dags att åka på clinic och sedan blir det ridning på kvällen efter det. 
 
 
Bild på Eron från semifinalen i 4års-chapionatet som någon tog på banan, fina plutt!
 

Kommentarer
Linnea

Vad då "lite bättre snart.."? Tycker ni såg jättefina ut!! Recycle är ju som en tickande bomb innan hinder haha, tycker du sköter det jättebra även om ja förstår att det är svårt att hitta en balans!:)
Tänk på att detta är bara början och att ni kommit ganska så långt ändå med tanke på skadan, go girls!! Förresten så är det nästan en liten kopia på Mic Mac tycker ja allt, så söt!!;)

Svar: haha ja när hon blir ännu starkare är hon nog verkligen som MicMac haha. Söta tjejen! Jag intalar mig själv hela tiden att hon sattes igång i april och bara riden "fullt ut" sedan maj, alltså nu 5 månader. Och vi har ju kommit en bra bit på vägen så om ett år kan det nog vara riktigt bra!! =)
Henny Vinlöf

2013-10-25 @ 22:29:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON