Mias RS

Bästa märket på vardagsschabraket, efter equiline såklart, måste ändå vara Mias RS.
 
 
Alltså, igår när jag gjorde i ordning lite schabrak för tvätt så kollade jag lite extra på dom. Vilka som börjar bli slitna, och vilka som fortfarande är i bra skick att ha kvar.
 
Då la jag märke till ett av dom, som är från Mias, att det nästan fortfarande ser ut som nytt. Det har inte tappat någon färg, har kvar samma passform, inget slitet vid sadelgjorden... Den enda nackdelen är att det är lite märken från sadeln som inte längre går bort i tvätten, men det syns ju inte när man använder det..
Och detta schabrak, är dessutom 7 år gammalt!! Haha, japp ni hörde rätt. Heeeelt sjukt i mina ögon, att det kan hålla så pass bra fortfarande när det är så gammalt, dessutom välanvänt och tvättat hur många gånger som helst! ;)
 
 
Vi har även fler schabrak från Mias, och alla är verkligen jättefina fortfarande!
 
 
Jag kommer lätt beställa några schabrak från dom nästa gång det är dags att köpa hem nya vardagsschabrak!

Kommentarer
Elin A

Där tackar jag för tipset!! ;)

Svar: Varsågod! ;)
Henny Vinlöf

2013-10-02 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON