Resultat från idag

 
Har som sagt varit på Pay & Jump idag.
Hoppade först en liten söt b-ponny från ridskolan, (tur man är dryga 160 och inte väger så jättemånga kilo att man fortfarande kan rida ponny!! haha), en runda på 50 cm. Felfritt och helt utan några bekymmer, tuffade bara på som den skulle helt enkelt! Skönt att han skötte sig och roligt var det med! haha. När red jag b-ponny sist liksom?!
 
 
Därefter hoppade jag Recycle. Ett ner i båda klasserna men inget jag bryr mig om direkt... I första klassen var hon rätt pigg och flack, men i andra klassen var hon lite lugnare och hoppade bättre språng. 
Övning övning övning, perfekt att komma iväg och hoppa bana såhär med henne. Övning ger färdighet!
 
Bilder kommer!

Kommentarer
Linnea

haha åh ja vill se bild på dig och ponnyn!! Kul med recycle!! :) Hejja er!

Svar: Ska höra mig för om det var någon som lyckades fånga oss på bild! ;)
Henny Vinlöf

2013-10-06 @ 21:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON