Uppochner

Då var känslo-hjulet igång igen!
 
 
Det är mycket som händer just nu och många beslut, som är väldigt tunga och jobbiga, ska tas...
Mycket oklart men ändå en del som är genomtänkt till 100%.
 
Huvudet går på fullvarv nästan hela tiden och ibland vill man bara gömma sig en stund för att tänka igenom allt ännu en gång...
 
 
Igårkväll rann dock bägaren över... Hittade ett jättegammalt klipp på mig och Chiavari, från när jag provred honom.  Och där brast det!
Helt sjukt vad jag saknar den där hästen! Det har gått över 2,5år sedan han försvann nu, men tiden läker inga sår...
 
 

Kommentarer
Emma

Usch det är verkligen hemskt med jobbiga beslut, men vet att du är stark Henny! Kramis

2013-10-08 @ 13:31:37
URL: http://emmalisabethsally.devote.se
Elin A

Vet hur det är.. går helt ärligt talat inte en dag då jag inte tänker på Elsa. då var hon inte en häst jag tävlade m.m. men alltid var hon min bästa vän.. hon lyssnade och hemligheterna stannade alltid där och hon sa inget, bara lyssnade.
jag saknar att gå ut och krama om henne då allt bara går fel i livet. saknar hur hon alltid gnäggade när man kom hem. saknar hur hon alltid rymde och stökade ner så man fick städa upp efter henne. jag saknar allt med henne.
och nej.. tiden läker inga sår. tiden gör såren större och ibland strör salt i såren.
jag vet vad du har genomgått. jag vet hur det känns att förlora sin själsfrände. <3

Svar: Du är så klok Elin. Kan bara hålla med dig om vartenda ord! <3
Henny Vinlöf

2013-10-08 @ 16:29:31
Linnea

Usch känner igen de där.. man hade velat ha ett facit framför sig om vad som "blir rätt"..
Kämpa på, det blir bra till slut när allt är i sin ordning! <3

Svar: Ja, verkligen! Tack så mycket <3
Henny Vinlöf

2013-10-08 @ 20:23:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON