<3

I miss
You and me
Like this 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Linnea

<3

2013-09-26 @ 19:11:24
Jessica

Sv: NU har jag äntligen tagit tag i kommentarerna! Sorry för att det har tagit så lång tid :) Prioriterar inlägg när tiden är knapp, men det var inte det jag skulle skriva, haha :P

Det där med vänsterbogen och högersvängar. Det är svårt för visst blir det lite "jaha, och här kommer det gå åt helvete" när man går banan och kommer till en högerbåge eller liknande, men nu när jag försöker lära mig att mota utsidan och få med hela hästen och svänga henne "utifrån" (allt sådan är nytt för mig. Red alltid bara med insidan förr) så har det ju faktiskt hänt mycket på kort tid. Men man ser och märker fortfarande att det inte är stadigt.

Sen är jag väl lite dum och låter henne gå. Det fungerar ju när hindren inte är högre, och ska det se bra ut på papper så fungerar det såhär. Men det blir ju rena rama livsfaran om vi ska upp i höjd.

Vad kan en utsjutande vänsterbog komma ifrån, tror du? Jag vet ju att jag viker mig i min vänstersida - men är det det som har påverkat just bogen? Jag vet ju ATT det bottnar i något, men inte VAD. Sånt är så svårt! Man ser bara symptomen men inte de verkliga problemen. :)

Haha, den där vinsten var verkligen helt och hållet otippad. Nackdelen nu är ju att förväntningarna är betydligt högre än innan ;)

2013-09-27 @ 23:59:15
URL: http://vinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON