Fråga!

Fick en fråga av Erika för någon dag sen där hon undrade om jag bara rider mina egna hästar eller om jag tar emot hästar för utbildning?
 
 
Kan ju svara här också för er ifall det finns fler som undrar!
 
Jag rider alltså även hästar åt andra, och tar även emot för utbildning.
Har idag 3 egna hästar och en här hemma för utbildning för ett längre samarbete. 
Har utöver det någon mer häst här ibland för utbildning fast under en lite kortare period, alltifrån 1-3 månader ungefär beroende på uppgift.
 
Men annars rider jag mest andra hästar åt ägaren, hos ägaren, någon/några dagar i veckan. 
 
 
 
 
 
 
 
 
3 av alla hästar jag ridit åt andra ägare under dessa år...
På något sätt verkar det vara populärt med mörkbruna hästar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON