Häst-söndag

Har haft en söndag med enbart hästar...
 
I förmiddags kom det hit en häst som jag red lite. Samma häst som jag ridit ett tag nu men den måste träna på att komma ut på lite andra ställen så idag kom de hit med hästen istället. Gick jättebra och han höll sig lugn! =)
 
Därefter red jag Recycle och vi har idag gjort ett av våra bästa ridpass tillsammans. Hon var jättefin och var rättså lugn hela ridpasset igenom. Åhh, fick verkligen en jättebra känsla!!
 
Sist ut var Chicca som också var jättefin idag. Bra framåtbjudning hela tiden och går riktigt stadigt i form i alla gångarter. Snart blir det till att börja hoppa lite uppsuttet, ska bli superkul! :D
 
 
Resten av tiden har spenderats i stallet. Fixat lite med saker som ska tvättas, bytt en box med torv till halmpellets istället och fixat lite annat smått och gott! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON