Hööks-shopping!

Förra helgen var jag i Jönköping, och var bland annat även inne på Hööks en sväng.
 
Åkte dit för att handla en "slit-och-släng"-martingal i brunt, men kom såklart ut därifrån med lite mer! haha
 
 
Här kommer i alla fall lite bilder från deras hemsida på det jag handlade, då jag som vanligt inte har hunnit fota det...
 
 
 
Denna martingalen, för endast 139:-. Billigaste någonsin typ! haha. Fast lite mörkare brun..
 
 
En enkel långärmad piké.
 
 
En till tävlingsskjorta att ha. T-shirtar blir så fort äckliga tycker jag, så försöker byta ut de med jämna mellanrum och nu har jag precis slängt 2 så dags för en ny att flytta in i garderoben. Denna kostade bara 179:- med så verkligen ett bra pris!
 
 
 

Kommentarer
hedda

Jag jobbar och söker jobb också, har bara ett extra just nu :)


Okej, vad händer sen då? :)

2013-09-17 @ 16:57:44
URL: http://heddajosefssons.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON