Måndag

Det känns som om jag idag har upplevt världens längsta måndag, kan den inte bara ta slut någon gång? haha
 
 
Fick som sagt jobba över idag för min kollega så jobbade till kl 17, istället för 13... Ganska segt såhär första dagen på veckan, men härligt med lite extra pengar!
Behövde inte åka iväg och rida den andra hästen i alla fall, utan gör det imorgon, så det var skönt att slippa stressa med det =) har därför spenderat kvällen hemma med mina egna stjärnor istället!
 
 
Alla skötte sig bra! Recycle är dock riktigt pigg just nu. Det är en häst av det hetare slaget och just idag var det extra mycket och det blir så himla svårt att rida och hitta en bra känsla då... Försöker lägga den första stunden bakom mig och ta med mig känslan från slutet av ridpasset! 
Eron däremot kändes väldigt bra idag efter en genomkörare igår så det var kul! Har dock fått ett litet sår på ena bakbenet (har slagit i sig själv i hagen) så blev att plåstra om honom lite grann... Inget allvarligt utan sånt som händer, men man vill ju inte han ska skada sig nu innan championatet såklart.
 
 
 
Bild tagen av Elin! http://avelin.devote.se/
 
 
Imorgon blir det lite hoppning för hästarna här hemma och sedan ska jag iväg och rida en häst som sagt, för att sedan avsluta dagen med uteritt på Eron!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON