Mor och dotter-dag!

Igår direkt efter jobbet åkte jag och mamma till Jönköping för en mysig eftermiddag tillsammans!
 
Först blev det en runda på Charlies såklart eftersom de har rea denna helgen. Jag hittade mig en billig fleece med 60% rea på, ett nattäcke till hästarna (då 3 stycken gick sönder förra vintern, suck...), ett regnställ till hösten då ingen av mina nuvarande regnjackor håller tätt, och vanlig hederlig putstvål!
 
Så gjorde mest bara riktigt bra fynd om jag får säga det själv!
 
 
Charlies Häst & Hund
 
Därefter blev det en snabb runda upp till Ikea, lite kaffepåfyllning samt inhandla lite bra-att-ha-saker här hemma =)
 
Mysig eftermiddag helt enkelt med världens bästa mamma! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON