Tonårs-Eron

Min söta lilla Eron är inne i en liten trots-period nu.
Inte att han gör något dumt eller så, men han beter sig som en riktigt lat tonåring! haha
 
 
Det började för ungeför 3 veckor sedan när han fortfarande var ute på bete. Han blev lite kaxig att leda in ifrån hagen, men när man skulle ut däremot var han tvärtemot och ville knappt gå.. haha
Sen nu sen de kom in om nätterna igen sen förra helgen, så vill han inte gå ut alls. Riktigt lat och bara "näää, jag orkar inte" till allting.
 
Den enda gången han piggnar till är när han får äpple, eller ställs i gången (för då vet han att han oftast ska göra något roligt) eller när man hoppar! Det är det som är roligt i hans liv just nu, allt annat är bara "väldigt jobbigt" ;)
 
 

Kommentarer
linnea

Naaw lilla plutten, inte lätt å va liten ;)haha

Svar: Haha nej det är det verkligen inte verkar det som! ;) Eron lever ett hårt liv, minst sagt ;)
Henny Vinlöf

2013-09-12 @ 22:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON