Film från Värnamo

Här kommer filmen från Värnamo.
 
I 90cm känns han pigg och glad, och springer lite väl fort de gångerna man rider mot utgången... Sköter sig annars bra och är relativt avslappnad jämförelsevis mot framridningen.
 
I 1m rider inte jag särskilt bra, och kan inte komma på någon anledning till varför jag inte gör det heller. Skärper till mig lite efter några språng som tur är vilket också märks skillnad på Eron. Blir mer avslappnad och balanserad och gör jämnare språng.
 
 
Är över lag väldigt nöjd då det var årets första tävling och man aldrig riktigt vet vad de hittar på som 5åring ;) 
Finns inte så mycket mer att säga. Vi upplevde de förväntningarna som vi hade på oss innan vi åker dit, så nu är det bara att jobba vidare!
 
 
 

Kommentarer
Johanna Brogård

fiiiina!!

Svar: Tack snälla :D
Henny Vinlöf

2014-04-02 @ 19:46:22
URL: http://johannabrogard.devote.se
Evelina Blomqvist

Vad duktiga ni är! :D

Svar: Tack snälla :D
Henny Vinlöf

2014-04-02 @ 23:43:33
URL: http://epicevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON