Pay & Jump i lördags

I lördags var jag iväg på Pay & Jump med damerna i stallet, alltså Chicca och Recycle.
 
Båda deras första start för i år och de skötte sig bra.
Chicca gjorde sin livs första start och gjorde det kanon! Blev ett "stopp" och någon volt, mycket att titta på runt omkring så koncentrationen brast ibland. Men i slutet gick det jättebra!! =)
 
Recycle var lite väl pigg på framhoppningen och började dumma sig lite vid utgången.. men väl inne på banan var hon felfri och skötte sig som hon skulle! Tur för henne ;)
 
 
Har båda rundorna på film men kameran har strulat lite så vi får se om jag får in de här...
Återkommer med det i så fall ;)

Kommentarer
Martina

Sv; lite olika men i första hand lokförare :) skitsvårt att komma in dock :/ men klarat 1 test av 4 än så länge haha. Vad har du sökt och vart? :D

2014-04-10 @ 06:21:00
URL: http://martinaauren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON