Tranås 26 april

I lördags var jag på tävling som sagt med Eron i Tranås.
 
1m och debut i 110 stod på schemat, och fina hästen hoppar felfritt i båda!
Skötte sig super och var verkligen mycket lugnare på framridningen (värmen tar ut sin rätt troligtvis), men även att han lugnat sig lite i övrigt...
Inne på banan var han dock rätt pigg och drar iväg lite ibland, tittar på allting typ och är lite överallt... Men det kommer tids nog, allting blir bättre och bättre för var gång så snart funkar troligtvis det mesta även inne på banan! =)
 
 
Här kommer i alla fall film från båda rundorna.
 
 
 
 
Han är lite söt på 1a hindret i 110. Först blir han livrädd för hon som flaggar och direkt i landningen tittar han lika mycket på hindret bakom. haha, det är inte lätt! 

Kommentarer
Linnea

Åh så fina ni är!! 😍

2014-04-28 @ 19:59:24
becca

Fin hälsning du gör hennypenny, guldstjärna där ;) Duktiga är ni också för del delen :D

Svar: haha tack Beccis! ;)
Henny Vinlöf

2014-04-28 @ 22:18:58
Jessica

Snyggt! Vad lätt det ser ut, även om man ser att ni båda får jobba ibland. Han ser ju verkligen ut att vilja lösa uppgifterna han får :)

2014-05-02 @ 13:46:04
URL: http://vinna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON