Mysig helg i Stockholm!

Helgen har spenderats i huvudstaden tillsammans med käre mor och syster!
 
Supermysigt har vi haft det med hotell, shopping och hästar! Min familj är helt klart alldeles fantastiska! Vi har alltid så himla kul ihop 
 
Bästa under helgen var lätt Peders omhoppning i söndagens grandprix, helt otroligt! Samt Minna Teldes kur (orkar inte få till ett tyskt u så det får helt enkelt stå så haha) på söndagen, vilken show hon bjöd på!
Massa inspiration att ta med sig hem som vanligt efter att ha kollat på experterna. Se och lär =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON