Snart jul!

Hej på er!
Snart är det jul och mys med släkt och vänner! Längtar sååå :D
 
Hästarna har det fortfarande lite lugnt, men det börjar suga lite i kroppen nu efter att få sitta i sadeln igen! Efter nyår så, då är det dags att sätta igång igen! 
 
 
Hoppas ni alla får lite ledigt under jul- och nyårshelgen. Jag själv ska plugga en hel del, men ska nog se till att hinna äta massa julgodis och god mat ändå! Har en förhoppning om att jag kommer få väldigt fina julklappar dessutom, och bäst av allt är att min lägenhet ska renoveras! Kan ju inte bli bättre typ ;)
 
Dags för mig att återgå till plugget. Har tenta både lördag och söndag nu till helgen så lika bra att ta tag i det ordentligt... Ha det bäst allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON