Charlies-rea

Världens bästa Charlies hade ju rea i helgen så vi passade på att åka dit en sväng i lördags! =)
 
Hade tänkt köpa mig ett par boots, men hittade även ett par sporrar jag kikat efter ett tag och sen ett träns också.
 
 
 
Så därför är "listan" till Göteborg tom nu. Hade tänkt att kolla efter sporrarna och ett brunt träns där, men nu har jag ju redan köpt det! ;) 
Jag är väl egentligen inte jätteledsen över det..Gillar inte att handla en massa i Göteborg då det mest bara är jobbigt att bära på. Men det är ju omöjligt att åka hem därifrån tomhänt så det får väl bli en liten överraskning om vad som kommer med hem därifrån :D
 
 
Ska ni åka till Göteborg horse show?

Kommentarer
Emma

Jag ska dit lör-sön och min inköpslista är mycket längre än vad plånboken är..

2014-02-07 @ 22:52:45
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON