Fredag

Då var det redan fredag igen, dagarna går verkligen så himla fort nu när våren närmar sig! (och lika skönt är det..!)
 
 
Inatt har jag sovit bra för första gången de senaste två veckorna, så lyckan var total när man vaknade idag och kände sig utvilad. Underbart!
 
Dagen har därför känts ovanligt lätt, vet inte om det beror på sömnen inatt eller på grund av dagens vrålfikat på jobbet haha, men den har varit bra i alla fall!
 
Nu väntar en myskväll i soffan och lite packning inför imorgon då det är dags att åka till Göteborg! Härligt härligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON