Otroligt fina hästar i helgen!

I helgen har jag varit i ridhuset både lördag och söndag med Eron och Recycle, och de har skött sig så himla bra.
Jag har verkligen så fina hästar i stallet nu! Helt otroligt =)
 
Båda har jobbat på väldigt bra och känns väldigt fina.
I lördags var det fokus på lydnad och lösgjordhet, mycket övergångar och tempoväxlingar, vilket båda fixade bra.
Sen i söndags hade vi framme lite bommar och småhinder vilket uppskattades ordentligt! Haha. Alltid kul när hästarna är helt överlyckliga, hoppar 1meter över en bom och bockar efteråt. 
 
 
 
På torsdag väntas det lite bomjobb för Eron igen. Recycle ska till hovslagaren den dagen så hon får vänta tills helgen istället =)
 
 
 

Kommentarer
Emma

Haha VILKA bakben, det ser ut som den överdriver lite smått ;) härligt!

2014-02-17 @ 11:21:25
URL: http://xoffbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON