7 januari 2014

Har spenderat precis heeela eftermiddagen i stallet..
Jag klagar inte en stund, är så himla kul att hästarna ska igång igen!
 
 
 
Mockade och fixade allt sånt efter jobbet, sen gick jag in för lite kaffepaus och mellanmål.
Ut igen och rida Lupol och Recycle, båda gick så himla bra och idag var det bara cirkuskonster första halvan av ridpasset! Det går framåt ;) 
 
 
Har dessutom tvättat Chiccas svans, fixat lite i sadelkammaren och förberett lite tvätt...
Så nu är det bara att putsa också så har man gjort jobbet i sadelkammaren för denna veckan! 
 
 
 
 
Snart blir det att börja sätta igång denna söthästen också, längtar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON