Dagens ridpass

Ja, jag vet att "Dagens ridpass" inte är de roligaste inläggen men nu var det ett tag sen här så tänkte att jag ändå skriver om det.
 
 
Idag har det endast blivit ridning av Recycle och det var ju ett roligt ridpass om man säger så haha.
 
Har longerat henne några dagar nu och satt upp idag för första gången efter vilan. Och ja, ridpasset bestod mest av fina cirkuskonster hela tiden! Sötplutten. Totalt överlycklig, hoppade och pep den större delen av ridpasset.
 
I slutet arbetade hon dock på riktigt trevligt och jag kände att jag hittade en bra ridning, då man själv inte ridit "ordentligt" på ett tag heller. 
Fokuserade på igång- och avsaktningar mellan skritt och trav, gick riktigt bra. Känns så himla kul att jobba vidare på detta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON