Dags att komma igång igen!

Då var man hemma och tillbaka i vardagen igen, dags att komma igång efter en lugn period och ledighet.
 
 
Hästarna ska sättas igång efter en lugnare period för att matchas mot årets uppgifter.
 
Recycle och Eron har nu börjats jobbas på backen lite grann och nu väntar 2 veckor med skogsridning blandat med arbete från marken. 
Lupol har skrittats i december så nu ska han börja ridas igång lite ordentligt också. Red han nu i förmiddags och travade några varv då, vilket kändes super. Märks att man jobbat han ordentligt under skritt-perioden för han kändes väldigt fin i traven idag! Såå kul =)
 
 
En gammal bild på Lupol som unghäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON