Halva veckan avklarad.

Då har halva veckan klarats av, bara hälften kvar och sen börjar vi om på ny måndag igen! ;)
Tiden går så himla fort, och tur är väl det för jag önskar att det blev vår helst redan imorgon!
 
 
Dagen har spenderats på jobbet och sedan i sadeln, typ! 
Hade en lite jäktig dag på jobbet minst sagt, så det var skönt att komma ut på en timma skrittrunda i skogen med Alicia som sällskap. Alltid lika trevligt när hon kommer hit och hjälper till! 
 
 
Imorgon blir det jobb, sedan lite ridning innan jag ska på möte på kvällen angående en medlemsfest som jag och Elin håller på att anordna. Verkar bli riktigt bra faktiskt! 
 
 
Slänger in lite reklam för den här med!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON