Ingen bloggning igår...

God morgon på er alla läsare!
 
 
Hann inte riktigt med bloggen igår, då det var full fart med annat.
Jobbade 5:45-13 och när jag kom hem så var det bara ut och mocka hela stallet, ta in dom och fixa i ordning en box till hästen som skulle komma.
 
In igen för att äta lite grann och fixa lite annat, för att sedan gå ut igen till klockan 16 då de kom med hästen. 
Jättesöt liten ponny med maaaaassor av päls. Ja ni ska få se en bild någon dag så förstår ni vad jag menar ;) haha.
 
 
Sen på kvällen åkte jag till en kompis för mys och massa tjejsnack hela kvällen! Alltid lika trevligt sånt ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON