Lördag

Lördag och helg äntligen! Har ni något roligt inplanerat? :D
 
 
Jag har en lugn dag framför mig. Hade hovslagaren här 7:30 för att slå på en tappsko. Mockade lite då också och gick sen in för att äta frukost, blev överraskad av färska frallor, juice och massa kaffe. Då blev man lycklig i kroppen igen efter en natt med några för få timmars sömn och hyffsat tidig morgon!
 
 
Därefter har jag varit i stallet igen och haft koll på den nya hästen ute i hagarna, samt fixat klart det sista med boxarna och det. 
 
 
Fortsättningen av dagen kommer tillbringas i stallet. Lupol och Recycle ska ridas, Eron longeras och vad jag gör med den nya hästen beror lite på hur nervös hon fortfarande är. Ska förresten skriva lite om henne med så ni har koll på läget vad hon gör här! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


HEJ! Jag heter Henny Vinlöf och är 24 år. Här på min blogg kommer du kunna läsa om mitt liv med hästar. Till vardags håller jag till i Jönköping där jag studerar på tekniska högskolan.


::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
Kontakt: [email protected] Instagram: hennyvinlof
Youtube: hennyvinlof
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::



DESIGN GJORD AV: ALICIA OLOFSSON